Blog

  • De betekenis van de Betekeniseconomie

    Oogkleppen af! Ja, het is weer tijd voor een broodnodige…

  • Tijd voor reflectie?! 8 tips voor het herijken van je identiteit

    Het is geen toeval dat ik de afgelopen maanden van…

  • Organisatie en financiering van de sport vanuit sporterperspectief

    De sportergerichte blanco-vel aanpak Met veel interesse volg ik de…

  • Over verdienmodellen, eenhoorns en zebra’s

    Er wordt veel gesproken over ‘nieuwe verdienmodellen’ in de sport.…

  • 2019: een jaar waarin alles op zijn plek viel

    Je hebt wel eens van die jaren dat alles ineens…

  • Op zoek naar een nieuw leden- en lidmaatschapsmodel? 8 tips

    8 tips voor de ontwikkeling van een nieuw relatiemodel Een…

  • Lokale sportakkoorden: oude wijn in nieuwe zakken?

    Lokale sportakkoorden: oude wijn in nieuwe zakken? Dat hoeft helemaal…

  • Van Buzz naar Business #3: Agile

    Buzzwoord #3: Agile ‘Agile’ is hip en happening. Een echt…

  • Van Buzz naar Business #2: Beleving

    Buzzwoord #2: Beleving We roepen regelmatig dat sporters ‘beleving’ zoeken…

  • Van Buzz naar Business #1: Ecosysteem

    Buzzwoord #1: Ecosysteem In deze reeks artikelen ‘van Buzz naar…