Sporterinzichten

Sportermarketing begint met diepgaand inzicht in de wensen en behoeften van sporters én niet-sporters. Alleen weten mensen vaak nog niet echt goed wat ze willen.

Firma Leef! helpt je daarom bij het achterhalen van dieperliggende en soms nog latente wensen en behoeften van sporters, nog-niet sporters en niet-meer sporters. Hierbij kijken we ook altijd naar bredere trends en ontwikkelingen en halen we inspiratie uit andere branches. Het achterhalen van sporterinzichten is voor ons de start van ieder traject. Het is een essentiële stap om een steekhoudende sporterstrategie, winnende sporterconcepten en memorabele sportexperiences te ontwikkelen.

“Als Henry Ford vroeger de mensen had gevraagd waar ze behoefte aan hadden, dan hadden ze ‘een sneller paard’ gezegd.”

Inspiratie voor innovatie: in één dag rond de wereld

Heb je behoefte om eens met een frisse blik naar de wereld te kijken? Wil je ook meer weten over hoe de nieuwe generaties sport beleven? Op welke terreinen sport in de toekomst een bijdrage kan leveren? Of wat de sport kan leren van andere branches? In één dag neemt Firma Leef! jou en je collega’s mee op een reis rond de wereld van de toekomst. Gedurende deze reis inspireren we jullie vanuit verschillende verrassende perspectieven en nemen we jullie mee langs trends en ontwikkelingen van binnen én buiten de wereld van sport. Alles met als doel jullie te inspireren in je dagelijks werk en met het oog op jullie strategie en activiteiten in de toekomst.

Inspireer ons

Overige sportermarketing onderdelen

Sporterstrategie

Sporterconcepten

Sporterexperience