Sporterconcepten

De beste concepten zijn altijd ergens gebaseerd op diepgaande (sporter)inzichten. Maar let op: er is meer voor nodig om een vernieuwend sporterconcept neer te zetten dan goed begrip van de doelgroep. De mooiste concepten ontstaan, volgens ons, wanneer inzichten en ontwikkelingen vanuit verschillende werelden, vanuit verschillende perspectieven, samen komen. Dan ontstaat er kruisbestuiving. Dit is ook eigenlijk de beste definitie van ‘innovatie’: twee bestaande dingen combineren tot iets nieuws.

Firma Leef! helpt je winnende sporterconcepten te ontwikkelen door verschillende inzichten bij elkaar te nemen en samen met jou de creatieve slag te maken tot een winnend concept. Wij werken het concept kort, bondig en inspirerend uit in de conceptschets met het oog op snelle realisatie.

Tot slot: Firma Leef! gelooft niet in het uitgebreid toetsen van een nieuw concept voordat we stappen richting ontwikkeling zetten. Wij doen ons huiswerk aan de voorkant goed, hebben de juiste sporterinzichten op tafel en betrekken de doelgroep bij de ontwikkeling van het concept. Wij helpen je vervolgens snel een eerste versie van het concept te ontwikkelen en in de markt te zetten. Door slim te meten leren we snel, brengen we verbeteringen aan en gaan we door.

“Innoveren is het combineren van twee of meer bestaande dingen tot iets nieuws”

Overige sportermarketing onderdelen

Sporterinzichten

Sporterstrategie

Sporterexperience